2008年9月17日星期三

土耳其7天團(1)

(Whirling Dervishes Ceremony in an underground cave)
大陸有0團費到香港。我也有類似的經驗。
我參加了一個從維也納到土耳其的7天團。200歐羅包酒店、早餐和飛機。超筍(以為)。
第一次感到香港護照比奧地利護照好。一到immigration hall、同機所有人去搞落地簽證。只我去直接去移民局。但移民局官員睇了我的護照好耐。他認為我需要簽證。'Hong Kong is here. China is here. Hong Kong is in China. You need visa!' 我須解釋香港和中國的不同。
然後我們轉到Side(發音:Si De)。離機場1小時車程。當然酒店不是在市中心。我相信那個區域也許是德國或奧地利的投資。到處都是雙語,土耳其語和德語。
在酒店安頓後,我們有一個welcoming cocktail。 但cocktail很快為了shock-tale。導遊開始說他可安排午餐,自助晚餐,入場票,額外觀光。一共超過240歐羅。貴過團費。最後一對年輕男女沒落答。好快他們的惡夢便開始了.........

1 則留言:



  1. Gael
    Jun 1, 2011 11:52 PM

    Yeah no.1!!!!!!! 我係咪好無聊呢 咁加埋都係四千幾港紙,都唔算好貴0既! 乜原來鬼佬團都興咁樣逐樣加費架咩 到底係咩惡夢
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jun 2, 2011 6:21 AM
    我地去到山卡啦開餐.佢地想搵間士多都冇. 乜都冇得食.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.