2009年4月8日星期三

Pet Society




【明報專訊】上網跟朋友「操啤」、替寵物換衣服和到訪友人家……這類網站社交小遊戲近年風靡全球數千萬網民,每天最少玩半小時。英國    《金融時報》昨報道,擁有約2億會員的社交網站Facebook,已成了全球最大網上社交遊戲平台,當中「得州話事啤」和「Pet Society」等遊戲最受歡迎,參與網民均達千萬。Facebook來勢洶洶,已促使Google及其他遊戲商,在遊戲設計上再下苦功,以求在市場爭一席位。



Facebook目前約有5萬個應用程式,其中遊戲佔最多,約有5000多個。在最受歡迎的前10個應用程式中,有3個是遊戲,當中最受歡迎和最多人安裝的應用程式是「得州話事啤」,共有1100萬人安裝。第二受歡迎的是近期大受歡迎的「Pet Society」,全球共有900萬名玩家,當中六成人更是每天都玩。玩家可自創寵物和佈置家居,並需要定時餵寵物吃東西和替牠們洗澡,寵物亦可以探訪其他「朋友」。

開發「Pet Society」的倫敦    遊戲公司Playfish,其總裁塞格斯特羅勒(Kristian Segerstrale)表示,社交遊戲有別於傳統的電子遊戲,它就像大家來到公園踢足球的互動社交體驗,既可自己一個人玩,但若邀請其他朋友一起參與,所得的樂趣會更大,「那種驅使你玩的情感,不是打鬥或射擊遊戲的感覺,而是你和現實世界朋友之間那種更有力量的感情……這可以是競爭、合作、溝通,就像真實世界的遊戲一樣。」

-----------------------------------------------------------------------

我係喺人哋blog知道有呢個game. 啲公仔(寵物)Q所以特登開咗個Facebook account黎玩.

你可以買俾你隻寵物佈置屋企. 但係有錢先.點搵?

1.依家我5寵物, 4隻負責貼.

2. 5寵物每日login同探朋友

3.狂探其他人同互送禮物,可以快啲升

4.參加賽跑. 我部電腦超漫,反而賽跑一定第一.

另外可以真係用錢. 我覺得好扼錢. 有錢話我會俾自己都唔俾隻寵物.

我都幾無聊..哈哈! 有玩開blog, 請私人回應, 等我emailadd一齊玩啦.

(上面寵物係我)

1 則留言:



  1. Gael
    Apr 10, 2009 12:17 PM

    我都唔知啊!可能係msn同blog同相上相薄的混合體卦,又或者因為人多用啦!我就覺得個網面頗混亂,可能我唔太習慣,有時都唔太知道點樣回應人地,又或者post野上去!我都係慣用yahoo blog多一點,可能我比較多口水啦
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Apr 11, 2009 4:31 AM
    (Empty)

    Poohada

    Poohada
    Apr 10, 2009 6:45 AM

    我本來都有隻, 但我真係好少理佢, 我驚佢會bye bye, 所以最後自己親手攪掂左佢..
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Apr 11, 2009 4:32 AM
    (Empty)

    Gael

    Gael
    Apr 9, 2009 6:14 PM

    我都剛開了,純粹為了方便睇D friend D相咋,唔乜玩遊戲
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Apr 9, 2009 10:30 PM
    其實 Facebook 有乜好 呢 ?

    晴軒 兜兜

    晴軒 兜兜
    Apr 9, 2009 11:49 AM

    哈~~ Pet Society 成為好多朋友既 second job.
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Apr 9, 2009 4:16 PM
    用 second job 黎形容 , 可以想像 佢哋幾咁沉迷

    Swedish Hongkongese

    Swedish Hongkongese
    Apr 9, 2009 6:06 AM

    我Facebook 入面隻狗, 成個幾月無理過佢. 實死無生. 哈哈.
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Apr 9, 2009 4:19 PM
    可能有數十 隻烏蠅周圍飛

    LAWPEG

    LAWPEG
    Apr 8, 2009 10:13 PM

    我有玩過下啦,不過覺得太無私隱,便很少開 Facebook 了。
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Apr 8, 2009 10:54 PM
    I just want to play the game. Therefore when I registered, I just put fake information. BTW I don't like Facebook,太無私隱.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.