2011年6月23日星期四

波蘭Małopolska地區四天遊- 克拉科夫(下)


喺嗰條Ulica
Kanonicza
街經過前教宗故居,依家係有關佢嘅博物館.



St
Martin's church





跟團有樣唔好係行行吓都唔知自己行咗去邊.我只記得個導遊想show吓克拉科夫嘅佛羅倫斯式建築.嚟咗一間藝術學院.




Franciscan
Church





喺間教堂睇咗幅古代壁畫.




前教宗喺呢度真係無處不在.




我哋又入咗一間現代建築物Wyspiański
Pavilion.




睇吓啲玻璃畫. 可能出名卦.




之後又去咗Jagiellonian
University大學主樓,the
Collegium Novum,睇吓neo-Gothic
style建築. (心諗維也納都有啦,有乜好睇呢).




再行去Collegium Maius.
又係冇入去.
上次有入但係又係乜都唔記得晒lu.
去到啱啱有一班亞公喺度唱歌(大家圍觀中).
可能太早未可以去食飯,我哋一團人喺度hea咗好耐.
我就last minute
shopping.遲啲開一篇先講買咗乜.




Dinner後去番market square.
city hall鐘樓.,啱啱日落照住.
唔怪得之前個導遊係都唔畀時間我哋喺market
square影相.





Cloth Hall




好多手信賣.
可能我哋呢班係全麻甩,冇人想shopping.只係快快行過.




跟住導遊帶我哋市內夜遊.經過Juliusz
Słowacki Theatre.
我死記住呢附近有兩間超市.第朝去買我手信.




然後一團人去咗呢間cafe.呢間cafe入面幾古舊,好特別(可惜我唔係好明導遊嘅德文講解)
.




大家試咗波蘭名物香草伏特加.甜甜地,幾好飲.但係一小杯成15zł
(
大約€4,超貴.旅程之後飲過一間只係6zł
.
超市我揀咗一枝都只係大約19zł).




飲完,導遊話逢禮拜四有間bar啤酒只係€1.個個奧地利團友都lur飯應啦.啤酒唔係好啱我.咁獨自離團.





因為第朝補影啲相.
Monument to Adam Mickiewicz




St
Florian's Gate





City
Wall





Barbakan




克拉科夫最古老民居.



--







沒有留言:

發佈留言

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.