2013年9月8日星期日


唔記得8月廿幾多號同加國友人去咗Neustifter Kirtag. 同往年比較,多咗好多人.大多數都係年輕人,好多都著咗民族服裝.


咁我哋去咗呢間heuriger,體驗一吓奧地利heuriger文化.


------------------
市中心一直都有呢排藝術長椅,
但係因為呢度平時好多人坐,要到呢日落雨先可以見到一面.
----------------------------
木偶劇場多咗個造衫示範.
------------------------------------
8月伴遊到Salzburg時喺Steyr投宿. 酒店棟嘢都有四百幾五百年. 見佢保留咗個廁所,佢個蓋開得架.但係見個廁所有廁紙供應,即係有人用啦. 我即刻唔敢望落個窿度...
---------------------------------
某晚去博物館,居然見有箭豬散步.
博物館度見呢個碗整嘅頸鏈,
仲有紅白藍梳化.

24 則留言:

  1. 我至鐘意個紅白藍梳化丫 :D

    回覆刪除
  2. 王子唔去親身體驗下個茅坑...係咪有夜來香
    紅白藍搬屋時又方便...

    回覆刪除
  3. 碗整嘅頸鏈,隨時都可以裝野食咩!

    回覆刪除
  4. 王子,請問你搬blog入黎點可以排版整齊?因我入相時左時中,之後又間隔有大有細,逐張執都唔得?你點做到一篇放中定左呢?thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自動放中間喎. 如果你要排版整齊,我知你寫blog時,放咗相,再click張相,相底下會條bar可以set張相放邊個位架.

      刪除
  5. 茅坑係歷史文物^^
    碗頸鏈方便隨時開餐~~

    回覆刪除
  6. 紅白藍梳化好坐嗎?應該會吉肉

    回覆刪除
  7. 王子,今日我收到已備份電郵,但條下載link好耐都開唔到,之後開咗,我係咪可以下載入手指度?
    同埋下載時係唔可以熄電腦同離開果頁,我試開下載咗既都係d相而非完整blog?
    請指教!

    回覆刪除
    回覆
    1. You must stay online when you download the files from the links. These files you can save to your USB stick. Some of the files are just with photos and I think there must be one xml file, one html file too.

      刪除
    2. とう。。。ありがとう!!!

      刪除
  8. 你的腳毛甩哂喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要upload相,忙到甩肺. 冇腳毛了. (-_-;)

      刪除
  9. 你有冇買過民族服我見德國賣得好貴

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.