2015年1月20日星期二

冬巡Darmstadt投宿


有小偵探估到我出巡中. 首日(1月17)到咗德國Darmstadt投宿. 鄉下仔第一次見自助check in. 信用卡要有密碼,但係我冇喎. 好彩真人reception仲有幾分鐘先收工.
房間用密碼開門,唔怪之得可以自已check in.
酒店有上下格床又係第一次見.
夜晚睇吓啲景點。 第朝先再去影相.
講住咁多先.

55 則留言:

  1. 我在日本住過的一間也是有上下格床!
    唱片時鐘,設計不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. o係日本我住過好迫好迫o個d,但係都未見過上下格床.
      唱片時鐘我都like.

      刪除
  2. 喔酒店用上下格床 ? 上面嗰張床好似好窄而且好單薄是否衹給小朋友瞓0架 .

    回覆刪除
  3. 好快就cut晒啲人要自己check-in ,要攞番個有密碼嘅信用卡傍身。

    回覆刪除
  4. 這連鎖酒店方便常出巡購物人士, 不用太講究, 但要整齊清潔, 只在乎宿一宵.

    回覆刪除
  5. 在歐洲我曾住過的酒店,真的好自助,比如酒店說有早餐,是在房間自己叮牛角包,自己沖即溶咖啡,自己烘多士。
    另一間有個儲物夾萬,每次要入錢才可以開啟………

    回覆刪除
  6. 咁嘅酒店未見過,hostel就常見!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢比hostel好d d,但係差酒店d d .

      刪除
    2. 我book既時候係5月book 10月住,又遇啱early bird,平均一晚40幾歐元,好抵。不過就唔包早餐。

      刪除
  7. 唱片時鐘係裝飾定係賣比人㗎?幾錢?

    回覆刪除
  8. 三人房呀?
    好靚呀唱片鐘

    回覆刪除
  9. 上面張床可以放野,哈哈

    回覆刪除
  10. 王子, 你有隨從跟你一齊外訪?

    回覆刪除
  11. 如果reception收左工, 又無密碼咪無得check in 囉?!


    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 架機都收ATM cards,冇得用credit card啫.

      刪除
  12. Darmstadt係德國邊一邊呀?

    回覆刪除
  13. 如果reception收左工咪要等天光~

    回覆刪除
    回覆
    1. 架機都收ATM cards,冇得用credit card啫.

      刪除
  14. 自助check in,工人又少咗一個工作機會!

    回覆刪除
  15. 估唔到酒店都有上下格床!!

    回覆刪除
  16. 我去韓國住過一間正常形式既ibis酒店呀,今次真係第一次見hostal 以外有上下格床既酒店了。 
    在上格床....咁咪橫樑壓頂囉!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下格先係橫樑壓頂. 哈哈.

      刪除
    2. 我在德國住Ibis budget為主,book 唔到Ibis budget 先至book正常既 Ibis。
      住過嗰十間左右既 Ibis budget 都係同一個格式。自駕遊好架,泊車唔收錢架。
      正常既Ibis泊車就要收錢。

      刪除
  17. 呢間Ibis好新喎~幾functional又乾淨!
    我見好多外國人都有credit card password,簽card時都input,究竟係咪norm呢? 香港d card冇set喎
    下格先橫樑壓頂,咁你有冇掉去床尾瞓? =D

    回覆刪除
    回覆
    1. o係HK慣咗唔用password.
      一晚啫,唔怕卦

      刪除
  18. Ibis budget 好抵住,泊車又唔洗錢。乾淨企理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢間冇話包泊車位,我哋泊街咋.

      刪除
    2. 我book住宿點一定睇有無地方泊車,免費當然係首選啦。

      刪除
    3. 有地方泊車真係方便好多.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.