2015年8月2日星期日

主題之旅Loser

上次春遊Altaussee時因為天氣關係冇上Loser山.  而Grundlsee喺 Loser山附近,所以7月17呢日上去行吓啦.

目的地, around海拔1600米.

夏天冇吊車上. 要上嘅一係行啦,一係利用Loser Panoramastrasse。買路錢係15歐來回。如果係踩單車上落係免費嘅。
去到唔同高度見風景靚就停低影吓相.


下邊呢度就係上次春遊嘅Altaussee喇。


呢度係車最高上到嘅地方.
啱啱見有人想飛,但係等等吓佢放棄咗....
因為有直昇機不停運貨。

見指示話十分鐘路程有個湖。見係十分鐘啫,咁又行吓啦.

Augstsee
好眼嘅blog友見唔見有牛呢?
突然有一隻向我呢個方向行過嚟。
即刻閃人啦.  原來佢係想飲水,仲以為佢見我靚仔添。
返去停車場。見飛喇。


第二位準備中...
呢個系列遊記完滿結束。多謝收看。

30 則留言:

  1. 咁高行上去咪好金! 由天光行到天黑至到達山頂,有冇人行呀?
    唔玩滑翔傘?好似雀仔自由咁飛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估冇人行,最多踩單車上落。
      呢啲係識嘅人玩㗎,唔載客。

      刪除
  2. 想一試在天空中飛的滋味

    回覆刪除
  3. 嘩, 熱C辣辣行咁高, 叻到冇盆友啦, 簡直 !!!
    你係咪行山行到有幻覺呀, 隻牛想見你靚仔XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分鐘都好攞我條老命。
      佢真係向我行過嚟㗎。如果強吻我就唔好啦.

      刪除
    2. 隻牛未見過中國人,哈哈哈

      刪除
  4. 啲牛嘅生活環境仲好過人呀

    回覆刪除
  5. 係山上望落去好靚呀,好有童話feel

    回覆刪除
  6. 我哋呢處啲牛,成羣行過來架~

    回覆刪除
  7. 靚仔加有水,所以牛牛飛咁快過來囉^^

    回覆刪除
  8. 行到山頂身水身汗, 個湖比唔比游水架!

    回覆刪除
  9. 上Loser山做the biggest loser? :D (The biggest loser係花旗嘅一個真人show,大家鬥減肥lose weight)
    咁你真係行上山???行咗幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. the biggest loser有德國版,但係我冇睇過.
      你以為我為咗唔使錢行上去呀?? 車上,再行咗十分鐘咋.

      刪除
  10. 行上去當hikingXXD
    踩單車上去都好金吓
    冬天啲牛牛係咪落晒山?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上斜都幾攞人命。
      入秋牛牛落山㗎喇。

      刪除
  11. Grundlsee and Loser 好靚. 不過, 開車上Loser要比15歐架.

    回覆刪除
  12. 行到1600m好甘呀! 辛苦嗎? 平時少見王子你體力勞動嘛,哈哈~
    滑翔傘好想玩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你以為我為咗唔使錢會行上去呀?? 平時唔體力勞動o既,當然係用車上啦,再行咗十分鐘咋.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.