2015年10月8日星期四

維也納電車150週年(上)

9月27 吸引啲嘅活動係維也納電車150週年紀念。

少少歷史資料睇吓.

當然有飲有食.當中三檔係維也納老字號。

有試食.食咗佢四個..呵呵呵.
 呢朝早有concert,早一個鐘嚟霸位. 開場前嘅表演。
開show喇! 奧地利樂壇天后Christina Stürmer,德語國家佢都幾有知名度㗎.




唱咗一個鐘。
 一個鐘後另一活動亮點,古老電車巡遊。
 睇見下邊呢兩架,我覺得中文電車呢個term係譯錯。
1868年.
 蒸汽。1902年
1896年
 1901年.
唔明嘞,1901年有電車,乜上邊架蒸汽係1902年嘅呢??
1912年
1910年
1912年.

 1901年.
仲有其他,下篇繼續。

40 則留言:

  1. 150周年, 呢個紀念活動都唔錯~~唔似得香港地, 舊左就話要淘汰, 一D特色都無。

    回覆刪除
  2. Christina Stürmer, 我 search 左, 佢D歌又幾OK喎

    回覆刪除
  3. 有冇得上去遊返轉咁呀...

    回覆刪除
  4. 我有時響街,仲見到啲古老電車駛翻轉㗎

    回覆刪除
  5. 香港啲樂壇天后出騷嘅服裝行頭都唔會好似你嗰邊天后咁平民,除非係項目主題需要,香港藝人服裝開支有得扣稅喎!奧國冇呢支歌仔唱呀?

    回覆刪除
  6. 呢個活動吸引啲係因為有免費野食? :p
    咁你而家多唔多坐電車?電車係咪最平嘅交通工具?
    三檔維也納老字號賣啲咩㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去到先知有試食.
      呢度公交係同一間公司,坐乜都係同一價錢.
      Radatz賣香腸火腿,Staud's賣果jam,Niemetz出名係我手上嗰舊o野囉.

      刪除
    2. 呢度公交係同一間公司,坐乜都係同一價錢. <--- 地鐵都係同一價錢????? :-O

      刪除
    3. 巴士,電車,地鐵,市內嘅火車都係同一間公司。

      刪除
    4. 試過一次呢間公司啲員工罷工,乜車都冇得搭。

      刪除
    5. 既然坐乜都係同一價錢,咁多數人都會搭地鐵啦,最快嘛
      我度搭地鐵如果要再轉巴士先到目的地,接駁巴士係免費嘅
      嗰次罷工你點算?宅喺屋企邊度都去唔倒?

      刪除
    6. 因為唔使競爭,巴士or其他嘅路線唔會重疊㗎。
      另外喺合理時間內轉幾多次車都係卑一次錢㗎咋.
      嗰次我仲要係要出機場添呀。唯有打的。

      刪除
  7. 呢個活動幾多野睇喎!

    回覆刪除
  8. 用電車這名稱我都話係譯錯,應該叫軋車就啱,你嗰邊唔知有冇?因有很多地方仍有一些叫無軋電車的交通工具,呢啲就真的要電才行得到呀!

    回覆刪除
  9. 好正呀百幾年古董電車仲行得~~~~~有冇啲人著晒古裝衫出來巡遊?
    平時喱D古董電車係咪擺在博物館?

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬拉嗰架有人份皇帝皇后囉.我呢個王子就要企開一二邊.
      係呀,其實架架都喺博物館見過.

      刪除
  10. 你食左4個係咩黎架?朱古力?

    回覆刪除
  11. 個架蒸汽車製造得慢呀嘛,遲左d出世唔奇喇,好似衣家仲有即影即有相機,遲過數碼相機出廠喇。

    回覆刪除
  12. 好巧合, 香港最近又掀起電車話題, 有人提議要廢中環一段電車路, 有人反對.

    回覆刪除
  13. 傳統既野值得更加保護! 香港反而唔係...

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.