2015年10月1日星期四

免炸吉列雞翼

Blog友整免炸吉列雞腿,我有少少日式麵包糠剩咗,唔三唔四. 整呢個用咗佢都好. 但係我怕雞腿焗唔熟,咁我用雞翼代替。

跟blog友喺blog度列出嚟嘅材料醃雞翼. 有檸檬汁、已溶牛油、鹽、黑胡椒、蒜粉、番茜.  芝士我臨尾先加入, 最後灑上麵包糠焗.

酸酸地,真係幾好味. 但係用呢個方法,向盤底嗰邊唔脆。下次我都係炸嘞。

33 則留言:

  1. 回覆
    1. 好細隻㗎咋,一次過都食咗一半。

      刪除
  2. 要反轉啲雞翼。
    下次整吉列豬扒。

    回覆刪除
  3. 王子, 有無麵包糠鋪盤底, 再放雞同另層麵包糠? 我會咁整, 都OK架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我心諗盤底嗰邊唔會脆所以冇鋪.

      刪除
  4. 你用粟米片代替包糠 , 想唔脆都唔得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又要買啲好日都唔食嘅o野.下次都係炸嘞。

      刪除
  5. 王子開Party呀?整咁多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好細隻㗎咋,一次過都食咗一半。

      刪除
  6. 回覆
    1. 好細隻㗎咋,一次過都食咗一半。

      刪除
  7. 焗完再拎去炸盤底嗰邊 :p

    回覆刪除
  8. 嘻嘻,我都會選擇炸呀!

    回覆刪除
  9. 王子,以你往積既往作,呢次好似油左D喎?我諗炸會效果好D! 

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.