2015年10月15日星期四

久違

前晚去賓賓度開餐。估佢唔到佢都識打邊爐喎.
實在好多年冇食喇, 不停咁食食食. 而我打邊爐只係食丸同肥牛.呢次冇肥牛都好滿足了.
得我自己就唔會打邊爐囉. 依家知有腳,如果買咗爐要搵佢哋嚟開餐先得.

飯後賓賓甜品casava cake.諗諗吓都有兩年冇食過.

37 則留言:

  1. 淨食丸滿足唔到我呢 T-T

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 喺呢度冇乜所謂,開咗暖氣室內有廿幾度.

      刪除
  3. casava cake果次係FiJi食好多, 仲有新解casava, 當蕃薯咁食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知整法係咪一樣呢?

      刪除
    2. 差唔多都係果d野.係果d地方好多產,又平又夠飽.0岩哂d貧民.

      刪除
    3. 又真係㗎,食少少就好飽。

      刪除
  4. 打邊爐只係食丸...好單調啊!

    回覆刪除
  5. 下次你做東,整返啲港式牛丸豬肉丸佢哋嘆啦

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我見中超有gas爐賣㗎。但係我prefer用單頭電池爐。

      刪除
  7. 賓賓都打邊爐?咁你有福啦,有腳一齊打,一個人打唔好玩

    回覆刪除
  8. 吓?你只係食丸同肥牛,唔食菜㗎?:-O
    賓賓識打邊爐係邊個教佢㗎?定係佢哋本身都有呢種食法呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有,佢用咩湯底?同我哋嗰啲差唔多?:p

      刪除
    2. 最多只食紹菜。其他打邊爐菜都唔啱我.
      我google雖然見有賓賓hot pot食譜,但似乎係唔係傳統野.
      個friend話佢用咗豬骨煲咗個湯底

      刪除
  9. 喺喎....
    你應該請人食下你發明嘅餸,
    禮尚往來麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊係我發明呢. 我跟譜㗎。
      耐唔耐都叫佢哋嚟開餐㗎

      刪除
  10. 這位火鍋搭子都好識食吖 , 如果加些菇菇都唔錯0架 .

    回覆刪除
  11. 我屋企打邊爐咩都落架...我連雞翼都照落...哈哈!
    仲有芽菜TIM 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實HK屋企打邊爐咩都落,但係我只係食丸同肥牛啫.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.