2015年10月19日星期一

魚香茄子

一直都唔想去買豆瓣醬,因為一樽有排用.但係又想整魚香茄子喎,都係乖乖去中超買樽LKK看門口啦.
食譜跟雀后
http://kitva95.blogspot.co.at/2015/09/blog-post_23.html

鹹魚照舊用anchovies代替。
食味好似呢. 一碗免治肉我只係咗五條anchovies好似唔夠鹹香。下次可以落多幾條。
btw以後唔使買一pack pack嘅LKK魚香茄子醬lu。

材料: 茄子1條、咸魚肉碎適量、蒜蓉
咸魚肉碎醃料: 咸魚, 豉油1湯匙、鹽1/4茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許、2湯匙水
調味: 豆瓣醬1茶匙、蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽少許、糖1茶匙和1碗水
做法: 茄子切條備用;燒熱油鑊爆炒蒜蓉和咸魚肉碎至半熟,加茄子和調味煮8~10分鐘,落粟粉水埋茨汁便成。



41 則留言:

  1. 佢個麻婆豆腐醬一樣唔似樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻婆豆腐醬我以前都有買架.下次我都試試自己煮個汁.

      刪除
  2. 我之前煮魚香茄子就係用李錦記調味包,不過早兩個月食完後覺得條脷唔舒服,食得出加左好多料,第日都係唔用個D醬。

    回覆刪除
  3. 唔多夠色, 下次落多少少老抽.

    回覆刪除
  4. 整得幾靚喎,LKK方便嘢我好少買,個成分睇完我會驚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. LKK我以前買麻婆豆腐醬同魚香茄子醬. 當然自己煮冇咁多添加啦.

      刪除
  5. 豆瓣醬太鹹,用途又唔多,所以我都無買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要搵多啲食譜用咗佢先得

      刪除
    2. 我知有人用豆瓣醬蒸排骨,炒邊豆肉片都很好吃。

      刪除
    3. 蒸排骨? 等我搵吓有冇食譜先.

      刪除
  6. 煮呢個餸一定多油才好吃,所以我煮極都唔似……

    回覆刪除
  7. 我都有煮,不過無落咸魚囉!

    回覆刪除
  8. 去中超唔順便買埋中式茄子?我覺得鬼佬茄子無咁好食,皮又厚,顏色又深,唔係紫色無咁靚 :p
    食完豆瓣醬條脷唔舒服,下次仲敢食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式茄子o係中超唔係好覺有.
      係食完調味包先有咁o既感覺. 豆瓣醬又唔多覺.

      刪除
  9. 李錦記無乜可取,只喺外國買到,
    哈.....佢全部中國製造,你都敢買..。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係方便囉.
      有啲中式o野唔買真係冇得食,唯有買啲信譽好嘅牌子。

      刪除
  10. YUMMY~
    我都好耐無煮呢個餸啦~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.