2015年10月2日星期五

南瓜節

9月26我住嗰區又搞南瓜節喇。大家睇吓人哋嘅手繪盛況。

我呢區嘅居民嘅信箱都會收到一張南瓜換領coupon.



運用我嘅美男計(其實係美男有計),捧咗三個唔同款嘅返歸。
今次個魚翅瓜係綠色㗎。煮咗佢先. 
網上搵咗好幾個食譜都係當佢麵咁煮. 
首先焗熟佢,刮肉。然後屋企有乜就落乜去炒。

30 則留言:

  1. 唔駛用計, 應該有人進貢啦

    回覆刪除
  2. 唔響朵話係王子,話唔定會送成車南瓜畀你,整架南瓜馬車去接公主嘛!

    呢碟小炒頂肚,唔駛食飯減肥都得。

    南瓜諗住點處置?

    回覆刪除
  3. 美乜鬼計呀 ,大把人都唔要係你先去執之嘛XXD
    咁多係咪又要整返個南瓜pie呢...

    回覆刪除
  4. 我對圖一右手邊啲有興趣,因為有啲似日本南瓜呀

    回覆刪除
  5. 係唔係又到鬼節近,所以有南瓜俾你哋啲人辟邪呀?

    回覆刪除
  6. 咁早有南瓜節? 我最唔鍾意就是魚翅瓜,覺得個瓜無味。

    回覆刪除
  7. 我鍾意用魚翅爪煲湯!

    回覆刪除
  8. 都話咗啦,你度就算無工做都唔會餓C :p
    啲南瓜咁大個,托返屋企由無托到你CC吓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係幾多免費o野.
      分咗兩次拎。

      刪除
  9. 咁早南瓜節既?唔係萬聖節先係呀

    回覆刪除
    回覆
    1. e+係南瓜當做嘛.
      btw奧地利冇萬聖節呢.

      刪除
  10. 有南瓜送,真好,我要自己買呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜我食但唔太好. 我唔會卑錢買㗎。heeheeh

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.