2015年10月23日星期五

日式炸雞

維也納呢排冇乜活動,唯有繼續講煮飯。
摷本日本食譜出嚟其實係想整日式炸雞torikarage. 但係唔明本食譜個名咁古怪嘅。

我個version係冇用薑汁.首先連皮雞扒四塊用叉拮吓啲皮,切件。 用一湯匙豉油,一茶匙味醂醃醃。之後上粟粉炸.
個樣唔多似但係食味都接近。
炸開嘢順便幾件茄子食吓. 呢個唔係日式,係我行經呢度一間餐廳有,抄襲佢嘅。
btw 雞扒要去土耳其人超市先有.我好日都唔去嘅, 所以係自己起。工多藝熟,起雞扒已經唔覺難。

29 則留言:

  1. 叫你用雞胸肉喎, 你用幾舊雞頭骨呀XXD
    又紅蘿蔔 ,白蘿蔔 ,又黃椒, 生菜..睇見都煩啦..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見出邊食嗰啲係雞卑肉嘛.
      嗰啲係伴碟用,你見我都冇跟。

      刪除
  2. 吃炸雞,有沒有喝杯啤酒?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. N年前網購㗎。
      amazon有.
      http://www.amazon.co.uk/Recipes-Japanese-Cooking-Yuko-Fujita/dp/4816335099/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1445624618&sr=1-2&keywords=recipes+of+japanese+cooking

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,想食雞扒又唔想去土超唯有自己起肉

      刪除
  5. 我都係自己用雞髀起肉,雞骨煲湯,至慳家呀

    回覆刪除
  6. 我去KFC食炸雞都只揀雞脾個part ,王子你真英明選擇!

    回覆刪除
    回覆
    1. KFC有得揀邊part咁好??

      刪除
    2. 並不是每個套餐都有得揀,但我買兩件裝的通常可以!

      刪除
    3. 唔知我度可唔可以咁.

      刪除
  7. 食譜個名古怪?查咗google字典, 「竜田揚げ」嘅英文係fried,中文係炒
    wiki資料:https://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%81%8B%E3%82%89%E6%8F%9A%E3%81%92#.E7.AB.9C.E7.94.B0.E6.8F.9A.E3.81.92

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我度中超冇鮮肉賣㗎。冰櫃賣啲其他超市唔賣嘅o野,好似係雞腳啦,鴨舌啦,水魚啦。。。

      刪除
  9. ★º°¨✬好友☾。・゚゚¨話咁快以是晚上好喇喂☁
    秋意正濃・゚゚大家出門記得著多件衫喇喂。。゚*♦
    Ϡ₡齊齊❉*´¨⊹開心萬事得- ҈ -•*¨¤晚餐╠ ╣ a Ρpy
    ╔══╗¨週末¨╔╗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
    ║╔═╬═╦═╦╝║║╚╝║══║═║═║╚╝║
    ║╚╗║╬║╬║╬║║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝。゚*Ѽ
    Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

    回覆刪除
  10. 睇落都好似呀....香口野我都愛呀~!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.