2015年10月27日星期二

國慶長週

奧國國慶係廿六號, 但係慶祝活動星期六已開始。
例牌英雄廣場有軍備睇.我都有好幾年冇嚟,因為年年都係差唔多.











表演攻入敵人陣地
 表演體操


 搏鬥
慢動作的。。


坦克車表演前要喺地噴水.


正日嘅閱兵我就冇打算睇嘞。

27 則留言:

  1. 咩事凡係國慶都要展示兵力, 太平盛世太單調咩,唔打唔得鬆化.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係想卑大家睇國家點保護國民。

      刪除
  2. 我突然諗,不如用慶祝國慶的錢來當利是派,哈哈,仲好過睇埋年年都差不多的節目!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估鄉下地方嘅人唔會年年嚟睇. 對佢哋嚟講可能有新意.

      刪除
  3. 無野做都可以去睇吓!

    回覆刪除
  4. 國慶節目我會諗起晚會同煙花,呢個唔多喜氣洋洋feel呀

    回覆刪除
  5. 台灣海軍陸戰隊係須打大赤膊爬過用咕咾石鋪成嘅“天堂路”,好過表演體操。

    回覆刪除
  6. 點解坦克車表演前要喺地噴水呢?
    第10張係模擬飛行?你有無份玩?
    搏鬥嗰班軍人著墨綠軍服但戴小紅帽真係唔係幾襯 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. btw,啱啱發覺原來奧地利係無navy,因為你度無海

      刪除
    2. 噴水唔知係咪降溫用.
      費事等,乜都冇玩,冇掂。
      小紅帽可愛嘛. kakaka
      一次大戰前有海軍㗎。

      刪除
  7. 而家唔駛打仗都玩殘你啦, D難民, 唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國唔收,難民仍不斷湧入。呢幾日奧地利開始討論要唔要封邊境。

      刪除
  8. 年年都係睇呢啲軍事物, 冇咩新意 " 幾悶 "

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.