2015年10月6日星期二

消防博物館

9月27 又係每年都搞嘅Tag des Denkmals (google譯文化遺產日).  今年個主題同火有關Feuer & Flamme. 但係呢日有另一個更吸引嘅活動,分身不下,所以只係揀咗去消防博物館一度.
而相中見嘅幾棟建築都係消防局嚟㗎。

古今消防鐘。
電話未普及嘅年代街邊會有呢啲好似信箱個樣嘅求救電話。
電報
古時教堂頂有站崗。睇吓城中邊度有火災.
以前嘅消防中心.
古時有火災時吹嘅號角。
古今唔同國家(主要係歐洲)嘅消防帽。



當然有奧地利嘅消防帽啦。

古時燒熔咗嘅消防帽。

但係博物館冇消防車睇,只有玩具車。
古今消防員制服。

滅火桶?
消防喉
古時消防車模型。
面罩
滅火筒。
氧氣樽。
經典嘅歌劇院大火.
消防車
消防員


36 則留言:

  1. 奧地利既消防帽都有咁多款呀

    回覆刪除
  2. 果時用金屬帽, 唔燒著都辣到飛起啦....仲用木頭車, 咪好似添柴咁XXD

    回覆刪除
  3. 我只知做消防員體能極好, 同埋有D月曆好正 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有冇年年買月曆呢?

      刪除
    2. 要睇下避唔避得過, 佢地上門兜售架

      刪除
    3. 我仲以為你流哂口水期待中添。 kakaka

      刪除
  4. 如果有歷代靚仔消防員睇,會吸引啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,博物館冇歷代消防員月曆睇.

      刪除
  5. 雖然做消防員都幾歎(我諗咋),但就真係十分危險的職業……

    回覆刪除
    回覆
    1. HK嗰啲我見時時都玩排球,好似好hea.

      刪除
  6. 個消防局要咁多棟建築物嚟做咩?仲要係每棟建築物都有5層,每層咁多間房,比消防員住呀?

    回覆刪除
  7. 等我仲睇晒咁多相添?!!
    以為有王子的英氣消防look睇吓......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好失望,下次消防局有open day我影d英氣消防員(唔係我)卑你睇吓.

      刪除
    2. 唔係其他人喎!!!係你個消防裝…我諗在坐每一位都想睇吓~~XXXD

      刪除
    3. 睇消防集體欺凌及性侵犯同袍醜聞好過啦.

      刪除
  8. 有冇消防員帶隊介紹博物館展品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有㗎,但係因為我要趕下場冇跟佢。

      刪除
  9. 消防車模型有興趣...
    制服公仔幾得意...
    但相片太細張(><)
    睇唔清楚,
    可否E-mail..俾我 ?

    回覆刪除
  10. 估唔到消防制服都咁多變遷~~ 我覺得呢D展覽都幾好, 可以等人了解多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我似我呢啲零認知嘅,睇咗了解多咗.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.