2015年10月7日星期三

Goi Mien Tron Hai San越式海鮮粉絲沙律

上次整越式肉餅時見同一個yt channel教整越式海鮮粉絲沙律。呢個我好鍾意食㗎。一於買料整。
https://www.youtube.com/watch?v=A0cOyBctQ2M
220g 粉絲, 600g 雜錦海鮮,紅蘿蔔,紅洋蔥,西芹,燈籠椒(唔記得買),蕃茜(我有其他香草,冇買)。

汁> 1茶匙麻油,1茶匙蒜蓉,1/4杯青檸汁,3湯匙魚露,兩湯匙蠔油,1/4杯糖. 
分別煮熟海鮮同粉絲。粉絲過冷河. 蘿蔔燈籠椒切絲,西芹切粒. 然後一層粉絲,一層蔬菜,一層粉絲,一層蔬菜咁擺。落海鮮同個汁,撈勻,食得。
我冇青檸用咗檸檬, 又怕魚露太大味所以只落咗兩湯匙, 1/4杯糖好似好多,我落三湯匙咋.
係我食開嘅味道。有下次.


35 則留言:

  1. 酸酸哋好醒胃,海鮮蔬菜做材料又係好健康,食得過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛驚,食啦冇事架,血 液 中 的 膽 固 醇 絕 大 部 份 係 由 肝 臟 所 製 成 ,反而要注意唔好食太過飽和脂肪酸 如牛油、豬油、雞油……,肝臟用佢黎制造壞膽固醇 。

      刪除
    2. 均衡飲食!食咗 1 份牛油 咪食番 2份不飽和脂肪酸補數囉!等好膽固醇踢走啲壞膽固醇。

      刪除
  2. 1/4杯糖呀 ,大佬.....你跟佢真係出事啦.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 夏天啱d,但係冇所謂啦. 冬天都可以食雪糕。

      刪除
  4. 好叻!你越來越有大厨風範!

    回覆刪除
  5. 呢個我啱食呀,睇到都覺好味

    回覆刪除
  6. 你都買到海鮮 mix 幾好啦,我以為你到無魚買呢。

    回覆刪除
  7. 越式汁水,加多兩片薄荷葉仲更可口更香呢!

    回覆刪除
  8. 幾好食咁喎,啲粉絲會唔會痴埋一舊㗎?

    回覆刪除
  9. 老人家唔好食咁多糖XXD
    加埋煙三文魚,正!!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 夏天啱d,但係冇所謂啦. 冬天都可以食雪糕。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.