2015年10月30日星期五

Steinpilz-Pfirsich-Risotto

又唔記得咗Steinpilz即係乜菰. 同桃一齊煮risotto好特別。要試試先.

Steinpilz個味好強,落太多我怕唔好食.都係參考食譜個份量。125g米用10g乾菰100g罐頭桃粒。最後用鹽,胡椒,rosemary調味.
食譜另外用鮮菰伴碟,我冇跟。味道方面,甜甜地,都幾夾Steinpilz個味.好食.

37 則留言:

  1. 牛肝菌呀!
    有味飯好食。

    回覆刪除
  2. 你係咪又失智症發作呀....

    回覆刪除
  3. 牛肝菌加桃,好特別組合,等我都試下先

    回覆刪除
  4. 我仲有包牛肝菌未煮,遲啲用來煮飯

    回覆刪除
  5. 我驚買咗但唔入到澳洲境呀!

    回覆刪除
  6. 牛肝菌個味道好香濃架!

    回覆刪除
  7. 王子, 牛肝菌咁貴, 一定要好味啦, ^^
    仲有,點解當我每次無來一小段時間時,再來就一定見你又出新食作,不如你真係開番間食店啦,而家歐洲咁多人,實有生意呀! 哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肝菌我度都好貴.
      再來就有新食作>>一定係聞到飯香,引咗你入嚟啦.

      刪除
  8. 牛肝菌香港要去到D西人SUPER MARKET先有仲好貴>.<

    回覆刪除
  9. 好似餐廳個D喎,不如你轉行做廚啦,哈哈

    回覆刪除
  10. 我成日都想買牛肝菌但又怕貴,見你整,我就的起心肝去買,只買咗兩蚊雞0.04磅(約18g) :p

    回覆刪除
  11. 係潮菜嚟架!我都幾like!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.