2015年10月28日星期三

Wiener Sicherheitsfest

國慶例牌活動仲有佢..Wiener Sicherheitsfest, 一連兩日.

檔口都係保障國人安全嘅唔同政府部門 & 公眾服務機構。

又係好幾年冇嚟過。因為好多其他活動都有呢啲檔口睇.



呢個幾特別,垃圾車變身電影放影室。
消防處示範表演。

叫人唔好亂溝家居化學品,會爆炸㗎。
正日總統辦公室,總理辦公室。。.開放日. (圖中係外交部)。

以前去過,唔去喇,唔想排隊。(圖中係入國會條人龍)
但係我又去多次city hall廣場喎。
 因為呢日有歌劇"莫札特"聽。
 啲演員我唔識,又冇戲服。有啲失望。




btw喺呢個活動攞咗個checklist屋企要常備啲乜以防有乜天災人禍. 另外走難時要帶啲乜.
亦攞咗幾個反光公仔.

32 則留言:

  1. 垃圾車入面有咩戲睇?XXD
    反光公仔係for cycling?

    回覆刪除
    回覆
    1. 五分鐘嘅小電影。
      天黑行街用嘅。踩單車用冇話唔得。

      刪除
  2. 奧國都冇乜天災人禍?
    對張應急預防列表有興趣,對香港有適用嗎?。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係鄉下地方多啲發生嘅水浸,雪崩封咗村咁。
      香港冇乜用啦. 依家打風超市都照開.又唔會停電。

      刪除
  3. 你屋企有冇準備防災設施?

    回覆刪除
  4. 真係打到黎, 有機會咩都唔記得

    回覆刪除
    回覆
    1. 建議一個包放晒啲重要o野,打到黎只要拎個包包走得。

      刪除
  5. 有咩災難比得過你成屋大婆二奶呀XXD

    回覆刪除
  6. 好嘢喎,次次你都有嘢攞嘅

    回覆刪除
  7. 這邊政府都有危難物品單張,但我都沒有準備過,只喺屋企分到角落放了幾樽水。

    回覆刪除
  8. 反光公仔好可愛,剛好 Halloween 來應節

    回覆刪除
  9. 睇完你國慶..真喺年年都咁上下,
    完全無新意,切合德,奧人性格..保守,
    軍備較喺可取,有新8輪裝甲車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 保守..我好同意.
      軍備你熟過我啦.

      刪除
  10. 國慶跟亂溝化學物品會爆炸...兩者有咩關聯架?!!! 啲活動好得意...

    回覆刪除
  11. 垃圾車有有垃圾味?
    嘩!國會條龍咁長睇見都唔想入⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇味架.
      我去過一次. 冇必要再去參觀囉.

      刪除
  12. 垃圾車有無消過毒先比人入去㗎?:p
    據我所知,亂溝漂白水同通渠水會爆炸,放萬樂珠落可樂都會「爆炸」 :))
    喺yt見有黐線佬攞自己嚟做實驗睇吓生吞萬樂珠 + 可樂會點 =))
    走難checklist對你有無用?個checklist話要買返對boots?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啦我估.唔係邊個敢入.
      萬樂珠落可樂會「爆炸」呢個我知喎.
      佢意思係一對好啲嘅鞋。好似啲敘利亞難民有啲只係著拖鞋行十萬八千里,我真係佩服佢哋.

      刪除
  13. 國慶節目都幾有教育意義 , 好過燒煙花 , 唔環保 .

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.