2015年10月24日星期六

Winteropening Vienna

噚日去咗會展中心睇展覽,有三個主題。 Winteropening Vienna印象係第一次搞。

其實係冬季旅遊+冬季體育活動推廣。
旅遊展係本地滑雪區. 因為同平時嘅旅遊展冇乜分別,冇乜影相.

滑雪用品大賣場。
雪崩救生背包。一個包包乜裝到咁多嘢㗎?仲要有埋雪崩airbag (Avalanche Airbag)添㗎。
 冬季體育國家代表嘅檔口.
 旱地snowboarding
 旱地溜冰
 旱地cross-country skiing
連玩呢啲都唔使用真雪。


 上面個小朋友玩梗呢個.
老牌歌星唱歌,但係好似冇乜人睇.

32 則留言:

  1. 你有冇去試玩下D旱地嘢?snowboard果个似滑板!

    回覆刪除
  2. 王子唔悉滑雪,去玩小朋友嘅雪兜都好好玩。

    回覆刪除
  3. 依家有雪既地方都開始滑雪團招攬了.
    小盆友玩果個係刀片跑手既變奏雪地版.

    回覆刪除
  4. 個飄零燕雪屋上年聖誔香港都有, 還似啲靚啲!

    可能奧地利版本不同吧! 你滑雪好近場地 ... 不用飛到外地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個飄零燕好A貨feel.
      不用飛到外地,可惜我唔識滑.

      刪除
  5. 冇乜影相,因為落雪時你就宅係屋企。

    回覆刪除
  6. 小朋友玩嗰個好特別,是旱地還是雪地?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本係雪地用,但係呢度會展冇用 真雪,係旱地

      刪除
  7. 滑雪運動唔啱我呢老餅

    回覆刪除
  8. 想試下滑雪,但我呢d老骨頭......可能會散!

    回覆刪除
  9. 仲係海滴同比得, 食老本食到幾時?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係佢哋好長青喎,依家啲細路都仲係睇佢.

      刪除
  10. 個果公仔有D似飄令燕個主角喎

    回覆刪除
  11. 飄零燕2015最新版本
    https://www.youtube.com/watch?v=nK6XowGwZZI

    回覆刪除
    回覆
    1. 新版卡通我度電視有播。新真人版電影我會去睇.
      https://www.youtube.com/watch?v=C9cwfQxZFr0

      刪除
    2. 新版卡通你度電視有得免費睇咁好?我度只可係netflix睇,要比錢㗎
      新真人版電影好似幾好睇喎,我估我度無得睇 :(

      刪除
    3. 呢度有電視稅,唔算免費囉. (但係好多人都唔交嘅。。。)
      唔係英文,喺你度上嘅機會好微。

      刪除
  12. 個HEIDI 真係HEIDI?
    點解覺得佢好似整容失敗?!

    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.