2016年8月6日星期六

Schlossfestspiele Langenlois

7月29 呢晚又出動,去咗Langenlois. 喺Schloss Haindorf宮呢度有現代歌劇睇。

而呢個宮依家係間酒店。
入場有贊助商嘅零食派.
呢度有好幾檔餐飲。選擇都算多.
個feel似去咗人哋嘅garden party.
啲嘢食太香,搞到我好鬼肚餓。幫襯咗個包(4歐幾一個),個餡似pulled pork,幾好味.
劇目係我熟識嘅Im Weissen Rössl,啲歌有啲我都識唱㗎。
咦?有人坐舞台嘅?
仲有嘢食添㗎! 之後check番,原來呢啲係VIP位. 有得食之餘仲可以喺劇中做吓大茄.
畀我就唔想咁多人睇個食嘢嘞。仲有呢個位係睇表演者個背脊,邊好睇㗎。






呢晚返到屋企都差唔多1 a.m.了.
Im weißen Rößl (English title: White Horse Inn or The White Horse Inn) is an operetta or musical comedy by Ralph Benatzky and Robert Stolz in collaboration with a number of other composers and writers, set in the picturesque Salzkammergut region of Upper Austria. It is about the head waiter of the White Horse Inn in St. Wolfgang who is desperately in love with the owner of the inn, a resolute young woman who at first only has eyes for one of her regular guests. Sometimes classified as an operetta, the show enjoyed huge successes both on Broadway and in the West End and was filmed several times. (wikipedia.org)

26 則留言:

  1. 喺舞台做大茄,有得食又有近接觸,咁正…唔知仲有冇「特約」錢收呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估要畀錢先有呢個VIP位㗎,仲想收特約!

      刪除
  2. 呢類香味都勾引到我,要來個親密接觸。
    我都想做VIP,有得食,有得玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知你想食人隻豬啦。
      我估要畀錢先有呢個VIP位.

      刪除
  3. 有食,有得睇,開心一晚!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 日光日白其實around夜晚七點㗎喇。

      刪除
  5. 露天歌劇好似開party咁.

    回覆刪除
  6. 你應該搵傳出香味果樣野食嘛
    果扮侍者爬咗上台.

    回覆刪除
  7. 俾我都唔想坐VIP位...
    食完會背脊骨落


    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多人睇實,食都食得唔安落。

      刪除
  8. 一路食一路睇我麻麻,睇又睇得唔專心,食又食得唔專心

    回覆刪除
  9. 個包啲餡似叉燒 :p
    第8張好似有個無著衫嘅石像做埋大茄扮侍仔 :p
    第11張好怕張枱唔穩陣會PK :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 形容得幾似.啲餡都係咁一粒粒嘅。
      哈哈. 好似. 幾好眼力.
      我都有啲擔心佢.

      刪除
  10. 可能夏蕙BB個D, 會好鐘意做大茄 ^^

    回覆刪除
  11. 大茄唔係食飯盒都唔錯喎,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多人睇住點都唔會食飯盒嘅。

      刪除
  12. 好失望呀睇唔到王子粉墨登場XXD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.