2017年3月24日星期五

豉油皇煎豬扒飯

某日喺yt睇咗個video教煮豉油皇煎豬扒飯.我整過咁多次豬扒,居然港式係從未煮過.咁梗係跟啦.
https://www.youtube.com/watch?v=MB_Ov3wXG8A
甜豉油>200ml 豉油,200ml 水, 三塊薑片,蔥(佢似係一條),八角一粒, 糖。煮至自己要嘅甜度啦. 隔渣。
甜豉油待涼後一半用嚟醃豬扒15分鐘。煎豬扒,差唔多熟就將另一半豉油落埋落去煮.
我孤寒,醃肉豉油唔好嘥,用嚟煮個汁. 剩咗嘅另一半豉油唔知整乜好.

36 則留言:

  1. 回覆
    1. 好味呀。太耐冇食過呢個味道.

      刪除
  2. 荷包蛋汁撈飯好正㗎!☝
    淨返啲汁整 豉油皇炒麵 、豉油皇雞翼、豉油皇雞髀……豉油皇全餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 豉油皇炒麵o既麵我唔覺我呢邊有得賣。

      刪除
  3. 回覆
    1. 豉油皇炒麵o既麵我唔覺我呢邊有得賣。

      刪除
    2. 亞超通常有乾嘅麵餅賣,粗幼都有,順手買埋芽菜

      刪除
  4. 回覆
    1. 煮全雞其實我唔多好.總係覺得雞胸唔好食.

      刪除
    2. 我鍾意啲肉醃到入晒味.

      刪除
  5. 啲甜豉油好有用㗎,食豬腸粉又得,食餐蛋飯又得……
    用來炒乾牛河都得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 腸粉,餐蛋飯諗起都流口水...

      刪除
  6. 似模似樣..煮過嘅豉油,不能再用,
    我直接買李錦記乾手淨腳

    回覆刪除
    回覆
    1. 李錦記貨品選擇我呢度好少。

      刪除
  7. 嘩!港式快餐呀!
    鼓油我好快用晒,炒飯啦,蒸魚,醃野等等

    回覆刪除
  8. 是是但但,鼓油撈飯 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 鼓油撈飯我細個時好鍾意食㗎。

      刪除
    2. 原來小王子咁容易服侍,咁你當時嘅御廚(即你亞媽)應該好高興 :p

      刪除
    3. 咁皇太后有無話生你好過生舊叉燒? XD XD XD

      刪除
    4. 但係有時呢樣唔食嗰樣唔食都幾煩。

      刪除
  9. 好茶餐廳 feel!!
    佬飯! 笑 ^O^

    回覆刪除
  10. 呢個正喎, 但點解咁少飯既?

    回覆刪除
  11. 甜鼓油撈飯真係無得頂架!

    回覆刪除
  12. 剩咗嘅另一半豉油, 攞黎炒麵得唔得?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.