2017年5月7日星期日

多士卷

某日睇到以下呢個煮意. 唔識韓文,看圖識字,佢中間碌似係年糕嘅東東我唔食的(所有年糕口感嘅嘢我都唔食).突然諗諗可以用芝士喎,咁就創作咗呢個多士卷喇。
http://hls3790.tistory.com/1384

多士去皮,壓扁。放上火腿,但頂位預留 位置搽上蛋液。放上芝士條,好似壽司咁捲。成碌嘢上蛋液後煎。
我煎到過咗火,但係中間嘅芝士都未熔。
搞咁大壇嘢,咪即係火腿蛋治囉.玩過就算。

27 則留言:

  1. 換句話說:呢個形狀係王子喜歡玩嘅。
    我偏向 多士爐烘麵包 冇咁油膩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個形狀有手感,有口感.雙重享受啦.

      刪除
    2. 手搓爽,牙咬妙,口爆脆。

      刪除
    3. 你經驗都好豐富咁喎.

      刪除
  2. 你d哈蜜瓜學成點
    又唔用芝士條
    用酥皮仲正

    回覆刪除
    回覆
    1. 三分鐘熱度,最基本嘅拼音都唔記得晒lu.
      我有片裝芝士唔再去買啦.

      刪除
  3. 煎左,香口左,味道會唔同。不過,我係唔會煎囉!😀😀

    回覆刪除
  4. 呢個想整好耐,我張to do list 都好長下。

    回覆刪除
  5. 王子,很多年前我就知有這個火腿卷的小食。
    做法和你說的差不多,唯一不同,是餡料要預先煮好(白汁芝士火腿,要煮得杰些和夠creamy 。),而且也無需塗蛋液,只要頭尾兩邊用麵粉漿封口,然後用油以中火炸至金黃色便可以了。
    除此,那時還有白汁蘑菇雞卷和咖哩牛肉卷,而做法也是一樣。

    回覆刪除
  6. 中間嗰碌唔似係年糕喎,年糕煎完唔會係拉絲狀,佢張完成圖有拉絲,似係芝士多啲,你應該用易溶嘅芝士或用芝士碎嘛
    btw,你係咪用月曆紙嚟畫圖? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食年糕都唔知係唔拉絲添。
      又show off你好眼力.

      刪除
    2. 點會唔知呀?年糕係賀年食品,你唔食都見得多啦,幾時有見過年糕可以拉絲?
      btw, 啱啱睇到,比你參考:
      http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/food/art/20170328/19972041

      刪除
  7. 賣相唔錯...不過畀我材料就咁夾包食~~

    回覆刪除
  8. 王子你畫架?除左整野食都好有天份噃~

    回覆刪除
  9. 放入焗爐焗一焗芝士會快溶啲好食啲

    回覆刪除
  10. 好煮意 , 樣子唔錯呀 , 如果芝士溶少少就更加正 .

    回覆刪除
  11. 個樣好正喎, 小朋友最啱.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.