2017年9月10日星期日

Volksoper歌劇院

9月4晚去睇歌劇. 未夠鐘四圍行吓. 
古力電腦, 古力UNO.....

Volksoper歌劇院唔喺市中心.
歌劇睇過都有好幾次,但係喺維也納睇都係第一次。
11歐平價飛。原來係有條頂心杉喺度. 好彩隔籬個位冇人.開場後即自己upgrade自己。呢個位仲有個唔好處係睇唔到字幕。
呢個場好多遊客嚟。我後面嘅企位全係日本人。



我睇嘅係魔笛。



18 則留言:

  1. 睇歌劇唔啱我,我只睇過三分二咁多,因睇到第三幕就走咗!
    真想唔到原來有企位。
    再,王子,你喜歡睇大戲嗎?這也是歌劇的一種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 維也納嘅歌劇院有企位.啲飛平好多.
      大戲我覺得好嘈。

      刪除
  2. 王子有無順便同日本遊客交流下?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢哋咁守規矩,冇人會咁做我估.

      刪除
  4. 個騎呢位有水龍頭咁古怪!賺人哋錢嘅,點到要揼個有門木箱遮咗佢冇咁肉酸啦!

    有幾十人Live Band又咁多演員, 斷人頭計 11歐元都好抵睇。

    大樂隊喺台前,會蓋過演員把聲?

    演員冇無線咪,把聲要好似King Sir夠響亮,要條中氣好鬼勁, 懷疑喺山頂位聽唔聽得清楚呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 水龍頭冇留意係咪裝飾一部分添。
      古典歌劇啲人把聲都好嚮。

      刪除
  5. 第1張係咩舖頭嚟㗎?個古力電腦好似仲用緊windows XP,唔知係咪擺咗十幾年,啲古力唔知仲食唔食得 :p
    你買飛時唔知有條頂心杉嘅咩?咁隔籬個位係咪貴啲?
    啲日本人有無盛裝出席?

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖果店。
      唔知有頂心杉,只知係平啲.隔籬個位貴啲架.
      又唔係盛裝,但又唔係casual.

      刪除
  6. 個電腦都幾似喎...XXD
    11歐平過睇大戲啦,中場係咪可以行去前面參觀下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大戲要幾錢位呢?
      前面咪就係我影咁多囉.冇乜嘢睇.

      刪除
  7. 睇魔笛你應該唔會恰眼瞓啦.

    回覆刪除
  8. 維也納睇歌劇貴,所以我地個次走左去布拉格睇,平好多。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.