2017年10月15日星期日

Kolač od jabuka 蘋果蛋糕

喺克羅地亞食譜書中見呢個Kolač od jabuka蘋果蛋糕幾似波蘭友人整嘅。於是試吓啦.

餡>750g 蘋果去皮刨蓉,225g 糖,一個檸檬汁,兩湯匙冧酒(我冇落),半湯匙肉桂粉. 蘋果,糖猛火煮五分鐘。落餘下材料煮至收水.待涼,備用。
麵團>370g 麵粉,一湯匙發粉,165g 牛油,165g 糖,兩隻蛋,一個檸檬皮,兩湯匙冧酒(我冇落),半茶匙鹽。
牛油,糖,一隻蛋,檸檬皮,冧酒,鹽撈好.篩入粉類。搓好.雪一個鐘。麵團分兩份.碌到大約1cm厚。 一份先入爐焗十分鐘。之後舖上蘋果蓉,然後餘下麵團. 面頭篤啲窿窿,搽上蛋水,灑啲糖再焗.
個麵團都幾乾吓.我放上面時自動解體。所以個面變咗唔平滑.
蛋糕質感唔係鬆軟嘅蛋糕。似牛油皮多啲。(所以唔似波蘭版)
幾好味.但係就超級甜。下次一定要減糖。餡同麵團都要.

12 則留言:

  1. 波友嫌你大XX唔肯教, 要自己摷書學整!

    早餐就唔會食,下午茶或飯後甜品就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只食從未問人點整。
      早餐我要食甜。

      刪除
  2. 用鬼佬食譜整甜品,我通常都會減糖,約減五分一,六分一咁上下啦!

    回覆刪除
  3. 整西人食譜的蛋糕甜品,我自動波減一半糖份。

    回覆刪除
  4. 蘋果蛋糕賣相好似麻麻地咁⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種算係家庭式。餅舖都唔係時時見有.

      刪除
  5. 有無留返啲比你波友品評吓? :p

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.