2017年10月2日星期一

Miso walnut brownie

買咗一盒味噌終於可以試吓呢個brownie
https://sachieskitchen.com/japanese/sachies-miso-walnut-brownie/
1.25杯自發粉,125g 牛油一杯黃糖一湯匙味噌一湯匙乳酪一杯合桃
味噌同乳酪先撈好備用然後所有材料撈好.拎去焗!
個成品好煙韌食時唔覺有味噌味,但係之後個口有味噌嘅餘香唔係話好好食,未必有下次.

26 則留言:

  1. 呢個口味好騎呢,接受唔到,好似係整蠱人, 咪搞我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你下次挑戰鼻屎味嘅Brownie 。

      刪除
    2. N年前某美國jelly beans出咗耳屎味,我有買嚟食㗎。

      刪除
  2. 新聞話奧地利政府,禁止穿罩袍出現公眾地方,一定要喇,裡面收埋自動步槍,炸彈都唔定,仲有蒙面嘅女人或扮女人...恐襲...太恐怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只罩袍,連港人常用嘅口罩都禁埋。

      刪除
  3. 味噌,乳酪混埋一齊,好似好怪咁。

    回覆刪除
  4. 我諗,乳酪落少一半,將一半的用雞蛋代替,味道唔知會唔會好啲?

    回覆刪除
  5. 咁特別嘅配搭,真係冇味噌味?

    回覆刪除
  6. 無朱古力唔應該叫做brownie
    你揾吓miso brownies嘅食譜,個個都要落朱古力
    你嗰個唔係話好好食可能因為你無落朱古力

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜brownies個定義係要有古力㗎?!

      刪除
    2. 係呀,你去wiki睇,佢第一句就係 A brownie is a square, baked, chocolate dessert.
      我食過sea salt brownies,啲brownies本身係甜品,加咗sea salt就鹹鹹甜甜咁,我覺得幾好味喎,miso都係鹹嘅,咁我諗可能都係差唔多效果,再整多次加朱古力,整完再向我哋報告 :p

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.